Activitatea de service si mentenanta se adreseaza tuturor lucrarilor de montaj instalatii, precum si intretinerii oricarei instalatii sau echipament tehnologic.
Serviciile Departamentului de Service si Mentenanta:
- Mentenanta si revizii la instalatii electrice, automatizare, incalzire si ventilatie
- Remedierea defectiunilor si repunerea in functiune a instalatiilor in cauza
- Instruirea personalului de intretinere a beneficiarului
- Asistenta tehnica
Tipurile de Contract:
Garantia Echipamentelor
Oferim garantie oricarui echipament instalat, insa acesta trebuie sa fie utilizat conform manualului de utilizare si cu o mentenanta corespunzatoare. Orice utilizare necorespunzatoare a echipamentului, sau lipsa mentenantei periodice poate duce la scoaterea echipamentului din garantie. Pentru a fi siguri ca echipamentul beneficiaza de o intretinere corespunzatoare, va recomandam sa incheiati un Contract de Mentenanta cu Service-ul Agasi.
Contractul de Mentenanta
Incheierea unui contract de Mentenanta va garanteaza efectuarea unor vizite periodice pentru a se asigura fiabilitatea echipamentelor. Echipa care efectueaza aceste vizite testeaza si curata echipamentele pentru a asigura functionarea acestora la parametri initiali. Contractul de Mentenanta va acopera doar verificarea si curatarea consumabilelor echipamentului. Pentru repararea sau schimbarea unor piese aveti nevoie de un Contract de Service.
Contractul de Service
Printr-un Contract de Service, puteti beneficia de mentenanta echipamentelor la intervale regulate de timp, avantajul constand in faptul ca in caz de avarie a unor piese, veti suporta doar costul pieselor, nu si partea de montaj.
Serviciul de Permanenta
Printr-un astfel de contract, departamentul de Service si Mentananta va sta la dispozitie 24/7 pentru a asigura suportul de care aveti nevoie in caz de avarie a unui echipament. Acest contract se adreseaza clientilor care nu isi permit intreruperea activitatii si au nevoie de suport de urgenta.
Contractul de Monitorizare prin BMS
Acest tip de Contract se adreseaza beneficiarilor care au implementat un sistem BMS. Inginerii nostri vor urmari de la distanta, gestiona si interveni proactiv in caz de o posibila avarie. Acest serviciu va asigura o functionare continua a intregului sistem, deoarece sistemul nostru integrat de control ne atentioneaza ca in viitorul apropiat va surveni o avarie la unul dintre echipamente. Specialistii nostri vor avea timp sa intuiasca problema, sa o evalueze, sa faca o constatare la fata locului si sa intervina sa remedieze eventuala problema. Sistemul nostru integrat ne permite analizarea rapoartelor de inventariere a cauzelor posibilelor avarii, putand reseta din timp sistemul.
Avantaje
Timp scurt de raspuns
Toate solicitarile de interventie primite, sunt solutionate in cel mai scurt timp posibil. In functie de tipul contractului incheiat cu departamentul nostru, timpul de raspuns in care specialistii nostri se vor deplasa la client pentru constatare, poate fi de pana la 24 de ore.
Personal Calificat
Prin intermediul personalului calificat, ne propunem sa urmarim si sa pastram randamentul instalatiilor la parametri stabiliti initial si sa asiguram functionarea acestora pe intreaga lor durata de viata.
Orice echipament care nu beneficiaza de o mentenanta periodica, va functiona la parametri scazuti si cu un consum mare de energie. Uzura fizica a echipamentelor duce la scaderea randamentului si suprasolicitarea acestora, motiv pentru care un contract de mentenanta va asigura o intretinere la parametri normali si o reducere a consumului de energie.